24.3.08

Ber"Megadeth" di malam minggu

Kalau ikut, aku memang tak pernah terniat nak jamming lagu Megadeth. Tak tau kenapa. Mungkin pasal lagu Megadeth ni laju, lebih teknikal, tak ada riff yang dok diam....dok memanjang running aje. Tapi lepas kenal ngan "droogies-droogies" kat Multiply ni....tercabar jugak le nak main.

Sepatutnya main hujung bulan January. Tapi pasal urusan2 tertentu, dilajakkan ke malam minggu yang lepas (22/03/08). Setlist :

1. In my darkest hour
2. Angry again
3. Reckoning day
4. This was my life
5. Addicted to the chaos
6. Family Tree

Lagu cover lain plak

1. Don't Cry (GnR)
2. I Remember You (Skid Row)
3. Intanku Kesepian (Wings)

Satu experience baru untuk aku. Naik lenguh tangan jamming malam tu. Tapi aku dapat rasa kepuasan walaupun telinga aku masuk air sampai sekarang ni. Sound tak berapa nak clear sangat pendengaran. Dan aku ada level respect baru untuk Dave Mustaine(macamana dia nyanyi siap main gitar?...perghhh) ngan Marty Friedman.

Nama band "RAWKATOOA" line-up : Zani, Kak Ati, aku, Abg Zam


Axe kitorang malam tu : Ibanez S470OL, Fender JazzBass USA, ESP GrassRoot



0 comment: