19.4.09

Dua benda yang membuat orang ketagih





Setiap kali lalu kat Petronas KESAS, memang kena singgah. Aroma menusuk kalbu.....
Tapi aku jarang nak "duet"kan dengan air oren. Aku bedal air mineral aje. Air oren tu kasi mati le rasa hotdog tu.



TAUHU BAKAR, TANJUNG HARAPAN

Nama kedai aku tak ingat tapi kalau boring2, bawak family aku gi pekena tauhu bakar ni. Portion besar. Satu pinggan boleh bedal 2 orang. Kalau korang nak try, minta kuah ngan kacang kasi lebih. Pedas?....yup memang pedas sikit tapi apalah tauhu bakar tanpa kepedasan kan?

5 comment:

eddie dewanaga April 19, 2009 at 5:57 PM  

area tempat gua takde la 1901...
gua memang gila hotdog/burger ni,

yg melambak McD dgn Burger King je la.

speedrider April 19, 2009 at 6:35 PM  

1901 memang best. Hotdog rebus saiz jumbo yang memang umph!!!!

carvedijan April 19, 2009 at 8:08 PM  

Eddie : Lu turun sini wa belanja lu beb....

Mus : Amik beef Mus jgn amik ayam. beef punya hotdog siap kenyal, juicy dan beraroma lembu segar nari new zealand hahaha

deaf-angel April 21, 2009 at 6:54 PM  

aku dah tengah kebulur kat tempat keja sorang2..
nengok gambo2 ni lagik..

carvedijan April 21, 2009 at 7:23 PM  

sabar deaf...lu turun sini wa belanja makan 2 benda kat atas tu