27.6.07

its 1989....

** Joe tengah membelek kalau2 ada yang terselamat


** Satu2nya gitar Joe yang aku tak pernah tau dia pernah guna

** Bilik Awie rentung


** Gambar bilik Eddie sebelum turut rentung (kurusnye?!!!)

Masa ni aku form 3 lagi. Tengah baru2 nak berjinak nak masuk ke alam Thrash Metal (Metallica, Megadeth, Anthrax....etc). Tapi kalu tanya ngan aku, ini le band Malaysia yang paling aku minat masa tu dan sampai sekarang especially yours truly ........enche Abdul Zamin Abdul Kadir @ JOE.
Gambar kat atas ni masa kejadian rumah Wings dibakar(?) angkara sabotaj. Macam2 andaian masa tu. Sape punya keje pun aku malas nak ambik tau.
Seronok juga bila tengok newsclip lama2 camni. Teringat zaman remaja dedulu. Penuh ngan rebel, hatred, stupidity, etc. Tapi bila pikir2 balik, benda2 camni yang mematangkan fikiran dan meluaskan pengalaman. Cuma bila dah masuk zaman re"bangka" ni ade gak rasa terkilan tak dapat nak fully utilised zaman remaja sepenuhnya. But if I can turn back time, I won't change it even a bit. And I won't regret it. I won't be me now if I am not me in the past.

ps~ Terima kasih pada En. Kamal alias khys untuk gambar2 diatas. Lawati www.muzikrock.com


2 comment:

N a d i a July 4, 2007 at 2:10 AM  

masa insiden ni aku siap nangis lagi, wa cakap lu! hahahah..anyway, berita umah terbako ni mmg ada aku simpan dalam buku skrap WINGS aku!!..heheh..& yes, masih simpan lagi. ;-)

carvedijan July 4, 2007 at 11:07 PM  

Ko mmg "kipas susah mati" Wings

kongsi2 le sama2 kengkawan buku scrap ko tu, sis