2.1.08

2008.....


Selamat menyambut tahun baru semua!!!!! Aku mulakan tahun baru(?) 2008 dengan keluar dari Selangor dan menuju ke pantai peranginan terkemuka di N.Sembilan. (Port Dickson le senang citer). Aku nak melepaskan lelah kepenatan yang dok terbuku dlm badan aku. So last minute punya plan, angkut family aku dan terus ke PD. Seronok jugak kalau pergi bercuti dgn plan macam ni ek?

Aku akan bercuti selama 2 minggu dan aku nak perkemaskan balik beberapa benda sebagai azam tahun baru (kengkonon) aku dan sebagai list :

1. Bilik belakang - Bilik yang tak pernah kemas dalam rumah aku. Nak bikin cantik-cantik.
2. Update senarai hutang bank dan cuba clearkan secepat mungkin mana2 yang tinggal RM1-2 tu.
3. Harta benda aku dalam dan luar negeri. Nak buat inventory lepas tu nak katalog cantik2. Especially DVD, VCD, comic dan yang seakan akan dengannya

Rasa banyak lagi "wishlist"..tapi buat masa ni nak kena hold dulu. OK, aku nak masuk tido pasal besok nak hantar buah2 hati aku pegi sekolah which is BTW semenjak 2 menjak yuran sekolah dah takde dan buku teks dah tak payah beli ni, makin "kurang" pulak budget untuk hantar anak ke sekolah sekarang ni. Thanks "gomen" whoever u are.....I'm going to choose wisely this upcoming election.

0 comment: