18.6.08

Sayap2Wings dan jalan ke arah OFFICIAL

Idea ini tercetus selepas showcase Wings di Planet Hollywood Kuala Lumpur pada 18hb May 2008 yang lalu. Setelah berbincang dan diminta oleh sahabat2 dlm dan luar MP, beberapa ahli aktif dlm sayap2wings dan aku telah mengeluarkan proposal untuk menubuhkan "OFFICAL SAYAP SAYAP WINGS".

Sepatutnya pertemuan diadakan pada hari Jumaat yang lalu, namun kerana ada masalah komunikasi yang tak dapat dielakkan, pertemuan atau "so-called" meeting ini telah diadakan di ibukota semalam (Selasa 17hb May 2008 - exactly sebulan lepas showcase di PHKL). Sepatutnya petemuan ini membabitkan Manager, Official Merchandiser Wings, Abg Joe dan Abg Eddie sahaja. Turned up malam tadi, John (Encik Hillary Ang), Abg Zahid Ahmad, crew dan pengurusan Wings dan istimewa sekali Abg Black yang teruja dengan khabar penubuhan Official Fan Club ini pun turut hadir.Kecuali Abang Awie yang tak dapat nak menghadirkan diri. Mungkin sibuk dengan promosi filem baru dia.

Selepas membentangkan proposal kitorang yang tak seberapa, alhamdulillah kami diberi tanggungjawab oleh kumpulan WINGS untuk menubuhkan OFFICAL SAYAP SAYAP WINGS. Pertolongan kawan2 semua amat aku harap dan hargai. Jadi sesiapa yang berpengalaman dalam pemasaran, pengiklanan, pengurusan dan ingin menjadi "part of the official SAYAP2WINGS team", aku dahulukan dengan terima kasih dan kedatangan anda dialu-alukan.

Untuk Zani, Madi, Zul, Wiraaz dan ahli sayap2wings yang lain, aku ucapkan terima kasih juga kerana mempercayai dan membantu aku dalam usaha kita ke arah TERBANG BERSAMA SAYAP. Drive by passion guys!!!!

View dari hujung meja ke serious discussion


Nampaknya Ijan sedang menunjukkan skill negotiation nya


Apa yang digelakkan?


Sibuk telefon, namun masih sempat nak bergambar ngan drummer lagenda....Encik Black

Bassistku dan drummer legend

Antara bassist2 terbaik dlm diari aku. Encik Eddie dan Encik "Zainnie"

Cap merah tu....Legend of Aang.....Hillary Ang


Sazs :"Lu try dptkan sebanyak2 outlet untuk keistimewaan membership sayap2wings...."


Gua, Bro Joe dan Apoxx


Dikepit oleh legend


Layan teh tarik nampak?


Masih lagi serius berbincang...hehehe


Two of its best....Zul and Ayeed


Takde kena mengena cuma satu ucapan aje.....TQ Pak Lah.......

6 comment:

carvedijan June 19, 2008 at 1:21 PM  

thanks deaf....still i need your opinion for this project

Dr. Bentara June 20, 2008 at 8:04 AM  

next time kem salam kat bro Wings eh...

carvedijan June 20, 2008 at 5:20 PM  

insyallah.....nanti kalau Fan Club dah up..jemput2 le join ye....pelbagai keistimewaan dan aktiviti yang menarik sedang dirangka. Semua untuk ahli sahaja ...

matakucing June 22, 2008 at 2:39 PM  

salam ijan..
keep it up..all the best
mmg inilah masanya..
fly with the Wings