3.7.08

Aku, Wings dan aktiviti sihat

Dah setahun aku "cuti" dari main badminton kerana kaki terpeleot. Akhirnya aku ber"badminton"kan diri aku semula. Lawan aku yang pertama setelah setahun ialah...Eddie Wings dan Sham ex-Wings. Partner plak ngan Zahid Ahmad(tiada dalam gambar)...jadi bak kata pepatah baru yang aku bikin sendiri "tangan yang memukul drum amat sesuai kalau smash shuttlecock badminton"

Jaga-jaga enche Shamsaidi .....service "cari makan" mau mari

Kedua2 manusia kidal sedang merancang untuk mengalahkan lawan masing2. Masa ni aku takde chance nak berpartner ngan bro Joe Wings.

Cara cekak pinggang yang betul..hehehe

Guitarist legend

Zani kat sebelah sedang dalam perancangan untuk bermain sekali agaknya

Joe Wings

Eddie Wings a.k.a Bendahari Kelab Sukan dan Rekreasi Wings

Sham SkyHigh (ex-guitarist Wings album Belenggu Irama)





Gambar2 ini diambil oleh Lie Erock. Thanks Lie. Video atas pulak disumbangkan oleh bro Eddie Wings. Wings sekarang sudah ada lesen menyelam scuba. Jadi dorang sekarang bebas untuk menyelam di dasar laut yang mempunyai kedalaman 18meter. Harap2 kat dalam laut nanti dapat le idea untuk cipta lagu untuk album baru. hehehe....

7 comment:

deaf-angel July 5, 2008 at 7:20 PM  

ijan,
wings superfrens yang cd kaler hijau aku dah grab untuk ko..

nanti senang aku pass ko kalo jumpa ke aku kalo jumpa zan aku pass dia.

yang merah kalo aku jumpa, aku rezeb untuk ko jugak

errrmmm...
ko kumpul wings related kan?

errrmmm strangers yang mus/black tu ko suka ke? maksud aku dia punye cd pressing zaman dulu?

deaf-angel July 6, 2008 at 7:27 PM  

nasik tambah..

Wings kaset yang Puisi Aidilfitri ke hapa tu?
ko ada tak?

zan July 7, 2008 at 7:19 AM  

On behalf Ijan..

Puisi Aidilfitri tu ada keluar tahun lepas Deaf. Versi re-issue.

Er..takkan ko beli untuk Ijan je Deaf. untuk aku takder ke? mentang2 la aku tak cakap masa kat PWTC dulu, ko wat tak tau la kat aku ni..sob..sob..haha

Maka ini dengan rasminya aku pun nak booking gak. kalau ko ada jumpa cd Wings & Superfriends - Opera Dalam Kenangan 1 & 2 ko belikan untuk aku.. Lagi world kalau ko dapat jumpa cd Search - Di pintu Sepi..hehehe

deaf-angel July 7, 2008 at 10:00 AM  

reissue eh? aku rasa kaset aku jumpa is first pressing kot? nanti lah aku cek lagi..
reissue weak ler huhu.

mana aku tahu, ko tak bilang, Ijan siang2 cakap suruh carikkan superfrens cd

Search di pintu sepi sorry no cd. Kaset original mint condition aku ada ler huhuhuh
nanti kalo aku jumpa mana2 aku bilang ko eh.

carvedijan July 14, 2008 at 4:54 PM  

Deaf : Terima kasih banyak2 bro. Kalau lu turun sini, miss call aje gua. Lepas tu kita jumpa satu tempat dan lepak. Any Wings related, lu bedal aje. Takde hal. Strangers?....best tu....aku nak....hehhe

Puisi Aidilfitri..yang second edition punya sekarang dah jual...cover kaler merah.

Zani :

Pintu Sepi memang takde keluar CD, tak silap aku masa kaset keluar pon sempat promo 4 hari aje.

deaf-angel July 16, 2008 at 6:05 PM  

zan,
puisi merdeka original kaset macammana eh beza dia dari reissue?

carvedijan July 16, 2008 at 6:08 PM  

puisi merdeka?.....tu lagu last track bazooka penaka deaf

Puisi Aidilfitri....cover lama kaler hijau..kalau reissue kaler merah....

tak silap aku ada tambah 1-2 lagu dalam reissue.