16.9.08

Sibuk bebeno

Salam Ramadhan....lama beno dah tak update blog ni....fuh fuh fuh berabuk beno.

Update :

1. First time dalam hidup aku buat website. Dan yang menjadi tanggungjawab ni berat pasal aku kena buat website untuk WINGS. Bukan calang calang punya benda nak kena buat ni. Apa-apa hal pon korang masuk-masuk le ke situ selalu ye. Kalau nak lagi best, korang jadi le ahli SAYAP2WINGS. Daftar secara tahunan dan yang paling penting.......support local band.

2. First time aku sporting gile ngan wife aku dari segi pakaian. Dia dah beli selambak punya kain ela untuk kitorang satu family pakai pagi raya nanti. Kaler?...hehehe KUNING!!!!!!!!!!!...bedal aje lah yang.....janji puas hati. Dah siap dah pon baju Melayu tu. Guna contoh baju melayu hitam aku yang 4 tahun lepas punya.

3. Wife aku dah buat keputusan nak berhenti kerja. Kerja yang dah hampir 9 tahun dia galas kat bahu dia. Hmmm....tak kisah, janji dia buat keputusan yang bijak dan aku percaya dia.

Later...........

3 comment:

deaf-angel September 19, 2008 at 2:53 PM  

ijan tu hari dapat sms aku?
aku tak bleh access multiply ler
asyik hang je...lambat giler nak open page
nanti aku contact ko senang2

gayour September 29, 2008 at 12:13 PM  

salam aidil fitri untuk saudara carvedijan. moga selamat dan bebahagia di aidil fitri bersama keluarga, kaum kerabat dan kengkawan.
maaf zahir dan batin.

"...So many voices all giving choices if we listen they will say oh we can find the way
But we'll sail on sing a song carry on 'cause we rock we rock we rock we rock
We rock we rock we rock we rock we rock we rock!"

carvedijan December 8, 2008 at 10:32 PM  

thanks deaf and bro gayour....