26.11.08

.........dan Sayap-Sayap WINGS pun dilancarkan

Alhamdulillah..................

Rasa berbaloi bila sesuatu yang kita minat dan tak terpikir nak buat akhirnya menjadi kenyataan. Bak kata wife aku "Kalau kita buat kerja atas dasar minat, insyAllah mudah le kerja kita"....

Atas usaha bersama aku, Zani, Zul, Madi dan Bai.......akhirnya tertubuhlah

THE OFFICIAL WINGS FAN CLUB ~ SAYAP-SAYAP WINGS

dan untuk mencantikkan lagi penubuhan ini, kami diberikan slot buletin dalam rancangan MELODI kat TV3 pada 16-11-2008 yang lepas.

13 comment:

Anonymous,  November 26, 2008 at 6:07 PM  

"kenapa tidak sekarang?"

carvedijan November 26, 2008 at 8:46 PM  

"sekarang tak boleh?" hehehe

deaf-angel November 27, 2008 at 7:25 PM  

very happy for you guys..

all the best pasal ramai orang macam aku, minat wings.
akan beli album2 wings original.
dan sekali2 ada budget, akan beli tshirt2 wings originals jugak hehehe

deaf-angel December 6, 2008 at 7:05 PM  

ijan, selamat menyambut hari raya haji my fren

speedrider December 8, 2008 at 3:06 AM  

bro, namoaknya MARI MEREPEK BERSAMA IJAN dah takleh pakai. Iada bukan lagi merepek, tapi realiti.

I have linked to your blog bro.

speedrider December 8, 2008 at 3:06 AM  

typo la, ngantuk... hahahaha

carvedijan December 8, 2008 at 9:58 PM  

Deaf : Thanks for your support bro. And aku baru tahu yang WINGS n Superfriends to u gave for free?.... Semoga Allah melimpahkan rezeki keatas kamu sahabat.....
One fine day aku nak belanja ko n family makan.

Mus : Thanks. Aku pon nak link ko punya blog jugak. Jgn lupa kita berjumpa untuk pertama kalinya pada 24 dan 25hb Dec ni ye?...

Anonymous,  December 18, 2008 at 5:32 PM  

sawang2 berabuk!!

speedrider December 26, 2008 at 5:13 PM  

bro, my new url is speedrider.blogspot.com.Old URL will be re-direct to my ROCKing fishing activities. hehhehehe

deaf-angel January 2, 2009 at 7:25 PM  

ijan lama tak update..

anyway belated

selamat tahun baru maal hijrah 1430 dan happy new year 2009

Anonymous,  January 7, 2009 at 4:59 PM  

Assalamu'alaikum Ijan, saya try masuk website wings, nak komen takleh, pastu try register & sign in pun takleh... boleh bagi solution tak... ingat nak bagi opinion skit...

eddie dewanaga January 13, 2009 at 3:41 PM  

salam bro...

gua adalah fanatic wings sejak mula..
gua link blog ni ya, apa pun, all the best!

hail to the dragons..!!

carvedijan March 22, 2009 at 7:26 PM  

thanks bro...sorry lama tak update..

Bro Eddie dewanaga..wa pon nak linkkan lu punya blog bleh kan?

anonymous : bagi ID lu, nanti wa releasekan...