21.4.08

Wings 21st Anniversary at PHKL

(Credit to Sharina for this flyer)
Finally it's confirm gang.......

Menyambut ulang tahun yang ke 21 Wings di persada muzik tanahair, mereka akan mengadakan showcase pada 18hb May dan 25hb May 2008 di Planet Hollywood. Dengan artis jemputan seperti Hattan, Ito, Kid dan jugak Hillary, bekas anggota Wings yang terdahulu juga akan bersama2 meraikan dan memberikan persembahan pada malam itu.


Terima kasih kepada Sharina PHKL untuk info yang menarik ini.....

5 comment:

deaf-angel April 22, 2008 at 11:21 PM  

maybe 18hb aku bleh pegi pasal off day.. tapi tiket cammana eh ijan?

zan April 23, 2008 at 8:10 AM  

Tolong jawap bagi pihak Ijan..
Tiket = RM 50 as on flyers. Kalau nak kirim, email kat ijan. Nanti dia kasi detail..hehe

carvedijan April 23, 2008 at 4:52 PM  

hehehe ...terima kasih mr. secretary.

deaf....nanti aku call ke atau kalau nak email pon takde hal....

carvedijan2gmail.com

deaf-angel April 25, 2008 at 8:32 PM  

sigh....
susah betul jadi peminat rock n roll band eh, kena keluar duit nak nengok konsert wakakaka. Nanti ah aku kira budget balik, dah la Sweet Charity tu aku nengok harga dia macam nak nangis, mahal gitu, dah tu duduk meja bulat dah la satu meja bukan kenal pun.
Kalo aku tak dapat pegi, harapkan detail info plus setlist dan semua la kalo boleh ngan bootleg sekali dari korang dua hahaha

carvedijan April 26, 2008 at 9:11 PM  

itu yang ada masalah sikit...aku tak berapa terer nak review macam ko......hehehe...kalau nak rakam boleh le kot.