19.11.07

MyChem on the parade


untuk maklumat lanjut....klik sini


Ada pagi tu, masa nak pegi keje, wife aku ckp nak pegi tengok konsert ni. Dalam lembut dia ckp "Kita pergi le, ganti balik pasal abang tak dapat nak pergi tengok Megadeth itu hari"



Aku pon buat kira2 dalam benak aku......MCR nak disamakan ngan Megadeth?....fuhh macam langit ngan bumi tu dia punya beza. Tu bagi pendapat aku le.



Apa2hal pon kepada sesiapa yang nak layan MCR, silakan...bagus band ni. Cuma belum sesuai untuk halwa telinga aku lagi kot. Maklum le gegendang 70an.

4 comment:

carvedijan November 19, 2007 at 10:25 PM  

Nampak sgt kita ni dah tua ye yatt......

Yatt November 20, 2007 at 12:16 PM  

Hahaha... Dh 33 taun woi. Tp, MCR tu mantap gak sbnrnya. Cuma halwa telinga dan nafsu kita je yg tak berapa sesuai dgn diorang. Heheh...

carvedijan November 21, 2007 at 3:23 AM  

Mana tak mantap...sound datang dari Epiphone..mesti le sedap. Aku pon melayan jugak "I dont love you", "This is how I Disappear" "WTTB Parade"...bla bla bla

Aku rasa kita ni mmg rock kapak betul le.hehehe