4.9.07

Ayam serama percuma

Oh tidak! Ada sekor ayam serama sudah hinggap dekat rak sabun belakang rumah aku. Kalau comel takpe, ini tidak. Dah le dia bantai berteluq kat rak tu satu hal, aktiviti terbaru ialah dengan mengeluarkan sisa-sisa pejal kat atas washing-machine rumah aku.

Malam tadi aku balik dari kerja, wife aku dah menangis tengok wachine-machinenya meriah siap dengan bau sekali. Masa aku telefon, suara dah sebak2, lepas tu marah2 ngan ayam tu dan mengeluarkan bermacam2 idea bernas untuk menghalau ayam serama tu.


http://www.littleamericaminis.com

Disini aku nak mengambil kesempatan, sesapa yang teringin nak makan ayam serama(ada isi ke?) atau yang teringin nak membela ayam "pungkoq tonggek" ni, dipersilakan jemput kerumah. Sesi kejar mengejar ayam ni perlulah dibuat oleh bakal pemilik sendiri. Sebarang kemalangan, kecalaran dan ke"tersembam"an adalah juga tanggungjawab bakal pemilik. Segala usaha anda didahului dengan ucapan terima kasih dari kami sekeluarga.

2 comment:

Anonymous,  September 10, 2007 at 4:14 PM  

bro, boleh ke aku tangkap ayam serama ko ni nanti..hehe

carvedijan September 11, 2007 at 10:54 PM  

Silakan....proses ambik alih kuasa pada ayam ni memang dialu2kan. Beri tarikh dan masa aje