17.9.07

Skid Row

Ntah apsal pulak tiba2 boleh teringat balik lagu2 Skid Row?.....Layan gak pasal dah lama tak dengar lagu2 jeritan Sebastian Bach.
Dulu aku cukup main minat betul dengan band ni. Sanggup beli baju lagi. Time tu harga lebih kurang RM80. Antara baju yang aku ada Big Guns, Slave to the Grind dan Donington Tour (Kick @$$ and Split)
Konsert yang aku ada cuma Moscow Music Festival. Itu pon combine dengan Cinderella dan Bon Jovi. Yang lain tu mmg susah nak jumpa sekarang. Nak download kat torrent, malas pulak rasanya.

Jadi...sesiapa yang rasa nak dengar balik atau baru nak belajar dengar lagu2 Skid Row, aku baru habis upload discography Skid Row kat MP aku. Tapi korang kena ada account Multiply dulu dan add aku. Pasal aku cuma open untuk contact sahaja.


2 comment:

ketualanun September 18, 2007 at 3:32 PM  

salam jang,

tak ada cerito pasal Helloween ko. Dulu mudo2 to minat botol. Solamat borpuaso.

carvedijan September 19, 2007 at 1:59 AM  

Ado...nanti den sumbek kat dlm Multiply den. Tapi jonuh nak sumbek tu. Mau makan sotongah hari kalu tak sobar.